مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 18:302019-11-20سياسي

برگزاری همایش  200 سال خشونت و خیانت و خرافه گرایی در تبریز


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ازبرگزاری همایش  200سال خشونت و خیانت و خرافه گرایی در تبریز خبردادوگفت: بعداز برگزاری همایش های مقدماتی همایش بین المللی در شیراز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ،مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود : برگزاری همایش 200 سال خشونت، خیانت در تبریز برگزار شد که بعد از برگزاری همایش های مقدماتی در چندین استان، با حضور هفت کشور دنیا در شیراز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شعبانی بیان کرد : این همایش علاوه بر بعد علمی، دارای یک پیام تبلیغی برای عموم جامعه است و آن، این است که باید حافظه تاریخی و هویتی ایران را حفظ کرده و در مسیر اصلی خود پیش ببریم .

وی ادامه داد : در دوره جدید سازمان تبلیغات اسلامی بجز این قبیل نشست ها به صورت سلسله وار نشست های با موضوع فرق انحرافی و عرفان های کاذب در شهرستان ها استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

شعبانی در پایان افزود : تمامی تشکل های مردمی و گروه های مرجع به این اطلاعات نیاز دارند تا در جنگ نرم بتوانند در مقابل دشمنی که تا دندان مسلح است به مقابله بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش  200 سال خشونت و خیانت و خرافه گرایی در تبریز

برگزاری همایش  200 سال خشونت و خیانت و خرافه گرایی در تبریز